31.3.09

concurso TORO

TORO SOLAR_primer premio_borja martí morant

Este año, como bién sabéis, los de Delegación han saturado el panorama de concursos de la Escuela. Uno de ellos propone el cambio o proposición de una imagen/intervención/alternativa para el Toro de Osborne situado en la entrada de la ETSAV. Presenté este propuesta en plan rápido, y ha dado sus frutos....1er Premio Concurso del Toro. Siento no poder adjuntar las propuestas de segundo y tercer premio, ya que no dispongo de los jpgs...Bueno gentes, admito todo tipo de crítica, rajada, felicitación,...saludos romanilires.

5 comentarios:

jarall dijo...

hem vist que havia també un altre panell amb una proposta que també anava pel rollo dels panels fotovoltaics, però éste si que pareix que inclinava el bou i que damunt girava segons el sol...
L'has vist??

luis dijo...

ye borja te merecías ganar, aunque la idea del rocódromo a mi atrae bastante(a pesar del estado de mi hombro)la imagen con el tío fuera de escala daba bastante pena.

yo hubiera prpuesto escribir sobre el toro el culebrón q nos contó el vegas del sr osborne y ruskin.

Siskanovic dijo...

molt bo, borja, no he vist els altres que es comenten per ací, però segur que no entra pels ulls com este. Els esquemes imagine que hauran sigut un suplement important en la decisió del jurat. Estàs fet un maquetista genial. Enhorabona, ara sols us falta el Lladró!

ShaelKoNef dijo...

con q software hiciste la img?

Paula dijo...

Enhorabona Borja!!La idea es prou original,encara que em vaig passar a vore els demés i hi havia un altre toro solar, el teu estava molt millor maquetat. La veritat es que supose que estaria igualat perque hi havien idees molt bones com la de El toro se siente solo, búscale amigos. Eixa en particular em va agradar prou!!Bo pues, disfuta del premi!!